قاهان

ساخت وبلاگ
رودها به عنوان شريان حیاتی هر كشور و بخشی از ثروتهاي طبیعی و ملی از اهمیت ويژه اي برخوردارند كهحفظ و حراست از بقاء آنها يك وظیفه همگانی بشمار می آيد ؛ اين مهم به سرانجام نخواهد رسید مگر بارعايت حريم ب قاهان...
ما را در سایت قاهان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 4qhahan3 بازدید : 63 تاريخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 15:48

برای کشوری مثل ایران که دارای تمدن آبی است و در دین، مذهب و باورهای اجتماعی ما بر حرمت آب بسیار تاکید شده، تخریب رودخانه‌ها بسیار تعجب‌آور و ناراحت‌کننده است.

قاهان...
ما را در سایت قاهان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 4qhahan3 بازدید : 60 تاريخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 15:48

ساخت و ساز کنار رودخانه‌ها به شدت به اکوسیستم رودخانه‌ها آسیب می‌زندبا تجاوز به حریم رودخانه، حق انفال و سایر زیستمندان از بین می‌رود چون رودخانه‌ها قطعاً محل زندگی و لانه‌گذاری یک پرنده است و اگر پرنده خانه یا ویلایی را نزدیک رودخانه ببینند دیگر به آن منطقه نزدیک نمی‌شود که در نتیجه دوری و قطع ارتباط پرنده با رودخانه، کل زنجیره اکوسیستم به هم می‌خورد.

قاهان...
ما را در سایت قاهان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 4qhahan3 بازدید : 80 تاريخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 15:48

شما می‌توانید مبل و یخچال ببینید چون روستاییان بالادست رودخانه‌ها علاوه بر زباله‌های معمولی دورریختنی‌های بزرگ خود را هم داخل رودخانه می‌ریزند بنابراین انواع لوازم خانگی و صنعتی در رودخانه‌ها پیدا می‌شود.

قاهان...
ما را در سایت قاهان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 4qhahan3 بازدید : 71 تاريخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 15:48

در گذشته آلوده کردن آب را بسیار بد می‌دانستیم و حتی عشایر کنار رودخانه اتراق نمی‌کردند تا مبادا آلودگی‌هایشان وارد رودخانه شود و به تمیز نگه داشتن رودخانه‌ها بسیار حساس بودند اما برعکس امروزه متاسفانه مردم منطقه همه دورریختنی‌های خود را به رودخانه‌ها می‌ریزند.

قاهان...
ما را در سایت قاهان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 4qhahan3 بازدید : 62 تاريخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 15:48